[Epitesz-barkacs] Fw: WestEnd vízesése?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 7., V, 20:41:52 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.07. 19:08:10 +2h-kor írta:

> Hát szomorúan látom. Azért, ha még át tudod gondolni a működés
> szempontjából lényeges tulajdonságokat, még nem késő.

ez 2 héttel ezelőtt készült el,

a mai leírásod valóban másképpen kell látnom:

a rajzbeli ketyere viszonylag könnyen megváltoztatható:

a beltéri kerülne le, a kültéri fel (a telepítési útmutató szerint akár így is lehet)
a kicsi tartály maradna így és a vastag csőben a nyíl iránya így megfordul,

így a csőkígyóból lefelé csöpögne a beltéribe