[Epitesz-barkacs] Csaptelep vagy szerelvény lelőhely

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Sze. 8., H, 08:36:04 CEST

nemtudom arban milyenek. Nekem az a tapasztalatom, hogy a speci helyek, ahol minden van es ertenek is hozza, azok komolyan dragabbak mint a mezei boltocskak. Ezert ha valami hetkoznapi dolog kell, akkor a mezei boltocskaba megyek, ha meg speci cucc, akkor az ilyen mindentudo helyekre.

pl Jozsi kedvence a szogker. nahat az nekem az utca vege. viszont egy mezei lapatnyel mesfelszer annyi ott, mint a ket sarokkal arrebb levo uzletben. onmetszo rozsdamentes belso kulcsnyilasu csavart viszont nem kapok mashol.

vajk