[Epitesz-barkacs] Fw: WestEnd vízesése?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 7., V, 23:09:22 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.07. 21:26:33 +2h-kor írta:

> De nem eléggé. :-)

> Ebből a szempontból okés,

akkor már javul a helyzet

> de a kültérinek máshol kéne lennie. Ahogy írtad,
> egy másik helyiségben. Bár lehet ugyanebben is, de a zaj miatt nem a
> legcélszerűbb. A kültéri jóval zajosabb, mint a beltéri, együtt lakni vele
> nagyon ciki.

20 centis hungarocellel  a 2ajtós szekrény méretű kelyerét szétosztom
külsősre és belsősre, meg amire kell, mert a ketyere fő feladata az lesz,
hogy vizet melegítsen (HMV és télen fűtés) mindenáron

ha ehhez ki kell tennem a ketyerét az erkélyre, akkor kirakom, mert a
meleg vizet 2 szál 3/4-es csövön elvezetgetem akármerre
(szerelek rá két kereket, mint a hordozható cserépkályhára :-)  )