[Epitesz-barkacs] szétszedéses kültéri?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 7., V, 21:56:52 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.07. 19:20:41 +2h-kor írta:

> Én itt nem látok semmi olyat, ami miatt a kerítésre, az oda készült falra
> kéne szerelni. Vagy félreértek vmit?
>
> Miért nem jó a ház fala?

az utca másik oldalán levő villanyoszlopról jövő irányból olyan
házsarokra kellene a sodronyt kikötnöm, ahol erkélyről
embermagasságból kézzel elérhető lenne, a másik falban levő
ablakból szintén kézzel elérhető volna,
emiatt nem lenne engedélyezhető

a jelenlegi villanybekötés az átépítés előtti 50 éves rozsdás csövön
jön be, amit a tetőtér átalakításakor 2 méterrel arrébb
egy vasdróttal biggyesztettem rá
az új tetőre, onnan a méretlen vezeték néhol védőburkolat
nélkül kóricál a villanyóra előtt....

az elmü belenyugodott abba, hogy még így jön a régi drótjuk,
(mivel a régi szabvány szerinti méretlen vezeték tetőtéri sodrásáig
az ügyfél kötelessége, illetve finanszírozási gondja, emiatt sz..rnak rá)
de ha újítanom kellene (és kell is előbb-utóbb :-( ) a bekötést, az új
szabvány szerinti elvárásokat a kerítésbe vezetett dróttal tudom megoldani :-(