[Epitesz-barkacs] Vaserdo

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 10., Sze, 20:53:29 CEST

On 10 Sep 2008 at 20:42, jhidvegi wrote:
> Itt van a mobilos kép a híd vasrengetegér~Nl.
AZ abszolút vasrengeteget a Déli pályaudvari metró kijárat
építésénél láttam. Anno ott laktam a Vérmezőnél.
A pályaudvar üvegcsarnoka alatti kijárat egy légoltami
szempontból védett kijárat, vagyis a kör alaprajzú, gömbsüveg
kupolával fedett építmény át kell vészeljen egy "szabványos"
atomtámadást.
Na, ennek van vagy 80 - 100 cm vastag szerkezete, olya sűrűn
telepakolva 32-es vasakkal, hogy nem értettem, hogy folyik közé a
beton és fér bele a merülővibrátor. Persze az egészet igyekeztek
folyamatosan betonozni, hogy ne alakuljanak ki munkahézagok. A 70-
es évek elején, mixerkocsik és betonpumpák nélkül nem lehetett
semmi logisztika.

üdv

szepygab