[Epitesz-barkacs] Zsaluzas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 10., Sze, 21:00:21 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Nekem a víztoronyról van hasonló képem.
> Abba is belement Salgótarján fél évi termelése :-)
> Az egyiken az állványzatot építik, a másikon már sejteni lehet a
> vasalást.

Hú, elsőre az állványzatot néztem vasalásnak. :) Tényleg ez is egy elég
szép építészeti munka lehet valakinek.
Most már üzemel a víztorony? Mert látom, hogy kész van, csak nem hallottam
semmit róla, hogy meg is van-e töltve. Melyik területet látja el? Nekem is
kéne éreznem? (Jóideje nincs probléma a víznyomással, de lehet, hogy az
utca végén lévő bunkerszerű vízmű miatt van így. De az nem lehet
gravitációs, csak valami egyéb, pl légzsákos, ha van ilyen egyáltalán a
vízműveknél.)

Megy innen az utcából az új torony felé egy kb 300-as műanyag cső. Lehet,
hogy átvitték a balatoni út alatt, és összehozták? Annak az
üzembehelyezéskori törése öntötte el a pincémet anno, bezúdult ide 100m3
víz. Nem voltam itthon, arra jöttem haza, hogy be van törve az ajtó(nak
nevezhető tákolmány), és szivattyúzzák a vizet. Minden tönkrement az
iszapos vízben, de pl a gyár oszcilloszkópját nagy meló árán sikerült
megmentenem. :-)