[Epitesz-barkacs] Zsaluzas

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 10., Sze, 21:09:42 CEST

On 10 Sep 2008 at 21:00, jhidvegi wrote:
> Most már üzemel a
> víztorony? Mert látom, hogy kész van, csak nem hallottam semmit róla,
> hogy meg is van-e töltve. Melyik területet látja el? Nekem is kéne
> éreznem?
Üzemel, én már voltam is benne/rajta. Fantasztikus a kilatas.
Eredetileg ugy volt, hogy nyilvanos lesz a kilato terasz.
Gondolom azt a Vízműveknek kéne üzemeltetnie, ami költség, így jó
hivatkozás szeptember 11., és nem nyitják meg :-(
Nem a Nálatok levő medencéből töltik, hanem a leendő nűlunk
levőből - a Losonci u. végén levőből, meg Barossról, a XIV. utca
végén levőből. Ezeknél ugyanis van szivattyúgépház. Odafenn
szinte semmilyen gépészet sincs, az egész csak amolyan padlásra
rakott hordóként működik. Azért gondolom valami nyomásszabályzás
csak van, bár állítólag nem nőtt meg a hálózat nyomása 0,5 - 1
bar-nál jobban. Azért a tavasszal elég sok közterületi csőtörés
volt a környéken. Egyes elöregedett, megsűllyedt csőszakaszoknak
ennyi is elég volt.

üdv

szepygab