[Epitesz-barkacs] ***SPAM*** Re: Vaserdo

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 10., Sze, 21:13:32 CEST

On 10 Sep 2008 at 21:04, jhidvegi wrote:
> Fotóid is vannak netán?
Nem biztos, hogy szabad lábon maradok, ha észreveszik, hogy
fotózok :-(

> Na ez azért kissé túlzás! Hacsaknem azt kell érteni alatta, hogy
> mondjuk 100m magasan robbantanak, és a szerkezetre csak a lökéshullám
> jut. Még egy második világháborús 2 tonnás bomba is romba döntene
> szerintem egy 1m-es vasbeton szerkezetet.
Nem tudom milyen terheléssel számoltak, de Apám a metrótervezésen
dolgozott, Tőle tudom, hogy ez az egyik ilyen védett kijárat. Itt
nem a mozgólépcső lejtaknájának alján van a vastag léoltalmi
zárókapu, hanem fenn.

Mondjuk az sosem értettem, hogy ha a kijáratom ép marad, de a
pályaudvari csarnok sittkupacának az alján, akkor hogy jövök ki
onnan?

üdv

szepygab