[Epitesz-barkacs] eresz-teto-folia

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Sze. 11., Cs, 18:10:21 CEST

Hát igen, annak a lambériának nem kéne ott lenni, és a fésü is úgy szerelődik fel, hogy ne legyen útban a fóliának. Nézd meg a Bramac weblapját, ott sok jó részletrajz van. A fóliának egyenesen ki kell vezetni a vizet. Azt hallottam, azt érdemes nem az ereszcsatornába vinni, hanem mögé, így ha gáz van (pl. eltört egy cserép) , meg fogod látni, hogy folyik valahonnan a víz.

Gábor