[Epitesz-barkacs] eresz-teto-folia

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Sze. 11., Cs, 21:48:47 CEST

Ha tudnam miliyen kell, nem lenne gond megcsinalni. Asztalos cuccaim vannak.

Megneztem a bramac rajzokat. tkp annyi az egesz, hogy a lecet legalul nem a lamberiara, hanem az ellenlecre kellett volna tenni, es akkor alatta meglenne a res, meg ott ki lehetett volna logatni a foliat. Asszem a hetvegen felszedem es atalakitom. fognak lesni a csavok...

nem kell oda bakelit meg hasonlok. alapvetoen szarazon lesz ott minden, csak vesz eseten van ott viz, nem rendszeresen.

vajk