[Epitesz-barkacs] eresz-teto-folia

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 12., P, 01:23:18 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2008.09.12. 00:03:16 +2h-kor írta:

> Én a falazással vagyok így, könyvből olyan egyszerűnek tűnt, persze
> vakolni már "géppel" vakoltam :-)

több, mint 35 évvel ezelőtt
könyvtárból kivettem az "ipari szakmunkáskönyvtár" sorozat illetékes elemét

cement, mész, homok,víz aránya rendben, összekeverve rendben,
csak a habarcs nem ragadt fel a falra :-)
visszaesett az oldalfalról háromszor is, a könyvben erről nem volt szó

amikor már ötödször hullott vissza, elkapott a harci ideg, (természetesen a
csuklóm nem bírta a fanglit, azóta sem)  kézzel belenyúltam a habarcsba,
azután "k..a anyádat nem maradsz ott" felkiáltással úgy csaptam a falhoz,
hogy utána már túlságosan is ott ragadt :-)

tanulékony az ember, ipari gumikesztyű fel, pakkpakkpakkpakk, és a vödörnyi
habarcs már fent is volt, és ott is akart maradni, és már lehetett símítani :-)

az a kézzel tekerhető vakológép (gondolom erre utal a "géppel" szó) akkoriban
eléggé beszerezhetetlen volt, az Ezermester tartalmazott cikkeket róla