[Epitesz-barkacs] ELVIRA lekerdezese

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 13., Szo, 09:32:01 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2008.09.13. 07:37:29 +2h-kor írta:

> Csatoltam kepfileban az atszallas nelkuli verziokat, oda-vissza.

köszi!

> Nem tudom, Nalad miert nem megy, nekem siman hajlando volt
> elarulni.

lassú modemes koromban pl. a trieszti egyetem egyik szerveréhez
címezhettem és írtam az elérni kívánt weblap címét

akkor ez a trieszti egyetemi szerver az általam kért weblaphoz belépett,
(ha kellett jelszóval) a weblap által igényelt "gyors modemet"
emulálta, a megcímzett weblapok által erőszakkal kívánt javascripteket,
animációkat, .SWF-eket letöltötte a kukájába, a megcímzett weblapról az
összes cooce-t bekapta, lenyelte, az útjába eső számlálókat, pornólapokat,
az advertikum.net minden nekem nem kívánt lapjat is lenyelte, stb
ezeket is kidobta a saját kukájába, és
így hozzáfért olyan lapokhoz, amiket az általam bekapcsolt biztonsági
letiltás miatt nem engedett funkciók miatt nem engedett nekem a közvetve
megcímzett weblap és az így csak
megszűrt tartalmakat html formában átküldte a trieszti szerver nekem

***********
sajnos egy adatvesztés következtében most ezeket nem tudom megcímezni,
sokmindenre még nem találtam rá, addig tűnök ilyen bénácskának

tudod, mindenkinek meg van a saját "flúgja", nekem pl.ez
tervbe vettem, hogy egy rackbe raknám a védeni kívánt vinyómat,
azt kirángatva,
szükség esetén kicserélném  egy másik rackbe rakott kisebb vinyóra,
ahova beengengedném az általam nem kívánt lapokat is, és utána
ezt a szemetekkel telt vinyót kirángatva
(tehát soha nem láthatná a 2 vinyó egymást)
a védeni kívánt vinyóm egy újraindított gépen mehetne