[Epitesz-barkacs] ELVIRA lekerdezese

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 13., Szo, 10:07:31 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.13. 09:19:22 +2h-kor írta:

> Mert egy egészséges paranoia :-) miatt régi IE-t használ, és le van tiltva
> benne minden, ami letiltható.

az "egészséges paranoia" az életösztönt jelenti. :-)
Ez védekezés a feltételezett veszélyek ellen
*********************
érdekes történet:

egy már elpusztult rozoaa vinyót legyalulta, újratelepítettem, és a
system.dat és user.dat és a .PWL fájlok tartalmazzák
usernév, cégnév, jelszó adatokat

no ekkor az általam kritikus pontokon "betettem" üzeneteket

pl. a hosszú jelszó, ahol az xxx helyében az a hatóság állt, ami miatt újragyalultam
a vinyót:  pl: "adatszopó xxxx, miért lopjátok a vinyómat?"

a többi "üzenetemet" ne tudjátok meg :-)

erre telefonon felhívtak, hogy jó lenne, ha kicserélném a vinyótelepítéskor adott jelszavamat,
mert ellenkező esetben hatóság megsértéséért.......
ebből levontam néhány tanulságot, hogy melyik hatóság elemzi a user.dat-omat
és a jelszavas  .PWL fájlomat :-(

azóta van "egészséges paranoia" -m :-)