[Epitesz-barkacs] A MASTERMAX D -140 páraáteresztő tetőfólia.

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 14., V, 08:37:43 CEST

On 14 Sep 2008 at 8:13, Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> útmenti zajvéd~N falnál láttam ritka lécezés~n falat,
> aminek a belsejében (a 2 lécváz között)
> 2 oldalról bitumenes papír, közte k~Nzetgyapot
Azért ott a lécezés nagyrészt árnyékolja a közte levőket.
Szerintem egyébként kevés vacakabb konstrukció létezik zajvédő
falra, mint ez.

> a jelek szerint a legsilányabb bitumenes papír jobban bírja
> a napot, mint ez a Mastermax? (pedig a bitumen sem
> szereti a napot - emlékeim szerint -  )
A bitumen sem örökéletű, de fekete lévén, elég jól árnyékolja az
önfeláldozó felületi réteg az alatta levőket.
Egy bitumens tetőfedést évtizedekre szánnak, ott kell is rá a
védőréteg (hagyományosan gyöngykavics, manapság fényvédő festék).
Azt nem árultad el, milyen célra kellene, hogy hosszú távon UV-
álló legyen egy tetőfólia.

üdv

szepygab