[Epitesz-barkacs] A MASTERMAX D -140 páraáteresztő tetőfólia.

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 14., V, 14:57:34 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> amit én láttam, az 10 centis léc, 10 centi csupasz bitumenes papír
> takarás nélkül (mintha a Könyves Kálmán körútonláttam volna ilyen
> formában)

Én meg láttam asszem Sopronban olyat, hogy ilyen lécek között mintha
bazalt kőzuzalék lett volna. Nyilván vagatabb rétegről van szó, de nem
figyeltem meg a túloldalt, hogy ott mi is volt.

Biztos létezik fagy- és UVálló anyag is, mert a szabadvezetékek
szigetelése ilyen anyagból van. Más kérdés, hogy van-e vékonyban is, de
miért ne lenne? Ezeknek a kábeleknek a felülete se sérül tudtommal, tehát
nem arról van szó, hogy a felszíni pártized mm áldozza fel magát az alatta
lévő rétegek védelmében.