[Epitesz-barkacs] hungarocell

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 14., V, 15:06:27 CEST

vajk fekete wrote:
> gyarani valami 100x50cm hasabban gyartjak,es azt szeletelik.

Nem gyártanak már jóval nagyobb tömböket? Valamikor a 80-as években
vásároltam 3x1 méteres táblákat (még nem mindet használtam fel). Ma már
ilyeneket nem is gyártanak? Nagy csupasz falfelületeknél kissé haladósabb
vele a munka. :-) Persze lent, mert állványon elég ciki lehet vele
dolgozni.

Szóval aszondod, ha elég nagy mennyiséget rendelek, akkor bármekkora
vastagság szóba jöhet? Ez jó infó, köszi, utána fogok nézni.