[Epitesz-barkacs] hungarocell

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 14., V, 16:20:33 CEST

On 14 Sep 2008 at 15:06, jhidvegi wrote:

> Nem gyártanak már jóval nagyobb tömböket?
Több köbméteres tömbökben gyártják, azt aprítják szanaszét. Nézd
meg a zártcellásakat, azok nem 50x100-as méretűek.
Szerintem érdeklődj a dryvit-nél, Fűzfőn. (A DOW Chemicals egyik
cége.)
Az lehet, hogy a homlokzatburkolásra használt, pihentetett EPS-80-
ból nem vállalják, de 3 hónapig Te is tudod pihentetni. A dolog
csak a gyártás utáni zsugorodás kivárására szolgál. Ha meg nem 80-
as, hanem 100-as, akkor mi van? Kicsit keményebb lesz a
homlokzatod.

üdv

szepygab