[Epitesz-barkacs] Klimas futes

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 15., H, 12:23:03 CEST

On 15 Sep 2008 at 12:10, Tanács Dávid wrote:
> Vert falak vannak, es hagyomanyos, 2 retegu ablakok. Kivul nincsen
> semmi a falakon, de erintesre nem hidegek. (Cegleden szuleimnel hozza
> lehet fagyni a falakhoz, pedig normal teglahaz, nem panel.)
Talan csak az ablakok restomiteset erdemes megcsinalni, hogy ne
huzzon. Esetleg, ha a fa szerkezet jo es eleg eros/vastag, lehet
a kulso szarnyba hoszigetelo uveget csinaltatni. A vert falak jo
vasatagok, es egesz turheto a hoszigetelesuk, ha nem nedvesednek.
Azert az nezd meg, hogy a padlas fele milyen a hoszigeteles, mert
folfele sok ho tud elszokni.
A Nem lehet egy kozfalba beepitett cserepkalyhat tenni ide is? Ez
ket szobat futhetne egybe. Esetleg a meglevo cserepkalyhaval
vizet melegiteni es arrol radiatorokat jaratni? Tudom, ehhez at
kene rakatni a vadiuj kalyhat :-(

udv

szepygab