[Epitesz-barkacs] Klimas futes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 15., H, 20:22:54 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Ezt emlékezetből is megmondom: csupasz.

Aha. De lehet, hogy beltéri használatú, nem? Na most már érdekel engem is,
hogy csak a hőszigetelés miatt nem érzem, hogy melegszik a kompresszor,
vagy tényleg nemhogy nem melegszik, hanem marha hideg a valóságban. Eddig
csak onnan vontam le a következtetést, amit írtam is, hogy jól megfagyott
a burkolat és a kompresszor közti szigetelés, és ettől zajos lett. Érezni
is lehetett kintről, hogy jéghideg az egész.