[Epitesz-barkacs] Klimas futes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 15., H, 20:29:37 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> akkor Te is lavírozó vagy, meg én is,

Meg minden magánember szerintem. Ugyanis nem tudjuk megváltoztatni a
tarifákat.

> 25 évvel ezelőtt egy társasházban éltem, és volt egy olyan pont,

Én is kipróbáltam rövid időre a lakótelepet is, meg az épített,
többlakásos társas házat is. Hááát, nekem rohadtul nem jön be, hogy
becigarettáznak az ajtó alatt, meg ezt se szabad, azt se lehet... még
szellőztetni sem, mert biztos bejön valami undorító szag. Legalábbis nekem
ez maradt meg. Leginkább cigaretta, de olyan is volt, hogy valaki megrakta
kaporral a lépcsőházat, én meg nem vettem levegőt, nehogy odarókázzak.
(Egyéni szoc probléma, hogy miért kelt ekkora undort a kapor.)