[Epitesz-barkacs] Klimas futes

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Sze. 15., H, 21:26:05 CEST

jhidvegi írta:
> Meg minden magánember szerintem. Ugyanis nem tudjuk megváltoztatni a
> tarifákat.

En amikor megjelent a t- csoportnak ez a nagyon olcso
internet+telefon+kabel(?)tv-je, akkor betelefonaltam a 1221-re a jupece
ugyfelszolgalatra, hogy holnap jojjenek, vigyek a kabelmodemet meg a
tobbi hobelevancukat, atmegyek a nagy magentahoz, erre a telefonnal ulo
ugyfelszolga sajat hataskoron belul engedett minden elofizetesi dijbol
20%-ot. Ez a telefonnal bago, de a tv es a net nem all masbol csak
elofizetesi dijbol :-)