[Epitesz-barkacs] MÉRÉS Klimas futes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 16., K, 12:12:42 CEST

vajk fekete wrote:
> be kellene tenni egy nyomasmerot a kompresszor szivo oldalara.
>
> a fordulatszama viszonylag ismert, a loketterfogata detto. ha

Hááát, ezek a legnehezebben megvalósítható dolgok lennének nekem. Ja, és
semmit nem tudok a kompresszorról, lökettérfogat, még a fordulatszámot se
tudom, max meg tudnám mérni a rezgés frekijét, abból következne. Szóval
marad a légsebesség mérés több helyen, keresztmetszet mérés, hőfokmérések.
Később úgyis csak a változás érdekel, és a pontosság se olyan kardinális
kérdés számomra.