[Epitesz-barkacs] térfogatmérő egység

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 19., P, 18:24:35 CEST

Moczik Gabor  <pm-01 at progzmaster.hu> 2008.09.14. 11:16:24 +2h-kor írta:

> Középen eleve egy mágnes forog, én csináltam egy átalakított vízórát, amiben

egy kis turbina van benne
szárazon futó, mágneses tengelykapcsoló

http://www.vizgep.bme.hu/mota/merjel/h4_vizora.pdf

és a hibaszázalékól sajnos csak közbenső infot találtam

Az Országos Mérésügyi Hivatal 801/1997. sz. bizonyítványa szerint a vízmérő nem felelt meg az előírt követelményeknek. A mérési hibaszázalék 2%

http://www.obh.hu/allam/1999/3_10kozs.htm