[Epitesz-barkacs] kompresszor Watt értéke

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 19., P, 19:39:48 CEST

On 19 Sep 2008 at 19:26, jhidvegi wrote:
> Akkor ez nem is olyan nagy szerkezet!
60 x 60 x 160 cm
kb. 120 kg
A frász jött rám, amikor megláttam, tudva, hogy vagy 15 km-t meg
fog tenni.
De, megtette!!!

> Persze ett~Nl még nem rossz az, csak a szemléletre akartam utalni.
Logikád teljesen jó.
Egyrészt van nyár is, akkor nincs gond, télen meg mérd a
villanybojlerhez. 1984-ben nem létezett gázfűtésű hmv tartály.

Egyébként a kamra érdekes energetikai pontja egy épületnek.
Illene hidegnek, de fagymentesnek lennie. Építészetileg nehéz
megoldani, hogy a termikus burkon kívül legyen. Valahogy a lakás
hulladékhője temperálja.

üdv

szepygab