[Epitesz-barkacs] kompresszor Watt értéke

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 19., P, 20:27:51 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2008.09.19. 19:39:48 +2h-kor írta:

> 60 x 60 x 160 cm
> kb. 120 kg
> A frász jött rám, amikor megláttam, tudva, hogy vagy 15 km-t meg
> fog tenni.

ha a Duna nem lett volna két helyen is útban, elég lett volna
de a kisdunához való átjutásig 38km. volt

ha Csepelen keresztül a Gubacsi hídon is át is 38 km
ha az M0-án keresztül dunaharaszti, halásztelek útvonalon is 38km

az volt a szerencse, hogy a lágymányosi hídig nem kell visszajönni,
az kb 55km lett volna

> De, megtette!!!

önhipnózissal ráfogtam, hogy "testedzés" :-)

> Logikád teljesen jó.
> Egyrészt van nyár is, akkor nincs gond, télen meg mérd a
> villanybojlerhez. 1984-ben nem létezett gázfűtésű hmv tartály.
>
> Egyébként a kamra érdekes energetikai pontja egy épületnek.
> Illene hidegnek, de fagymentesnek lennie. Építészetileg nehéz
> megoldani, hogy a termikus burkon kívül legyen. Valahogy a lakás
> hulladékhője temperálja.

ahogy látom, ez az ötleted megoldja az elhelyezési gondomat