[Epitesz-barkacs] M0

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 20., Szo, 14:17:23 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.20. 13:13:17 +2h-kor írta:

> Műszakilag kíváncsi leszek (ha megérem), hogy sok év múlva ez az újra
> bevezetett betondarabokból történő építés bejön-e. Nem lesz-e hasonló
> idővel, mint a régi M7 volt. Ha azt megoldották, hogy a betontömbök

a 70-es évek végén Győrben útépítés, fenntartás szakon tanultam.

ott szóba került az M7-es és valahogy szóba került a Német Birodalmi
Autópálya is.  Kielemezve, hogy az akkori (birodalmi) munkaerő szakképzettsége sem
volt jobb (az akkori munkaszolgálatosok is más szakmák képviselői voltak
korábbi előéletükben ) az M7-es építőinél, mégis  be lett tartva a technológiai
fegyelem, mert akkor azt építésvezetővel együtt tarkólövés beigérésével is megoldották,
és  a  tankokat kétszer is kibírták azok az utak