[Epitesz-barkacs] M0

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 20., Szo, 14:47:41 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a 70-es évek végén Győrben útépítés, fenntartás szakon tanultam.

Akkor biztos tudsz még csemegéket mesélni.

> ott szóba került az M7-es és valahogy szóba került a Német Birodalmi
> Autópálya is.  Kielemezve, hogy az akkori (birodalmi) munkaerő
> szakképzettsége sem
> volt jobb (az akkori munkaszolgálatosok is más szakmák képviselői
> voltak
> korábbi előéletükben ) az M7-es építőinél, mégis  be lett tartva a
> technológiai
> fegyelem, mert akkor azt építésvezetővel együtt tarkólövés
> beigérésével is megoldották,
> és  a  tankokat kétszer is kibírták azok az utak

Éppenséggel ezt a fenyegetettséget nem kultiválnám, de azért azt a
szabadosságot se bírom, amikor mindenki bármilyen indokkal bekaszthat
bárminek.

Amúgy a régi M7-esnek nem a teherbírásával volt a gond, hanem hogy a
betontömbök alatt mozgott a talaj, tehát elmozdultak egymáshoz képest a
betontömbök, ettől úgy verték az autók kerekét, hogy már-már úgy gondoltam
párszor ezen végigmenve, hogy inkább a régi 70-est fogom legközelebb
választani. Aztán hálistennek meg lett csinálva. Sőt, üdvözlendő, hogy van
2x3 sávos szakasza is jókora darabon. Én még emléxem teljes
egyirányúsításra is régről, vasárnap délutánonként. (Ez még a mélyen 30Ft
alatti benzin időszakában volt, a 80-as években.)