[Epitesz-barkacs] szivattyú lábszelep

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Sze. 21., V, 14:10:09 CEST

Halihó!

jhidvegi ezt írta:
> Aztán lehet, hogy nem kell ennek éjjel-nappal nyitva lennie, csak időknént
> kis időre. Mondjuk a visszaeresztési idő 10 másodperc, a megfagyási idő 4
> óra, akkor mondjuk óránként (vagy még ritkábban) 15 másodpercre kell
> kinyitni teljesen bambán, mindentől függetlenül.

  Ha jól olvasom, akkor az lenne a feladat, hogy ha nem megy a szivattyú,
akkor ürüljön ki felette a csőszakasz. Nem kell azonnal, de lehetőleg fél óra
alatt legyen üres.
  Én erre egy tök egyszerű megoldást csinálnék, egy bypass ágat rögtön a
szivattyú felett, amelyen egy szelep pont annyi vizet enged vissza fél óra
alatt, amennyi a csőben felette van. Ha megy a szivattyú, akkor nem egy nagy
veszteség, pláne ha a szivattyú egyébként is örvényjárókerekes. Ha a
szivattyú nem megy, akkor fél óra alatt a bypass ágon szépen leengedi magát.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor