[Epitesz-barkacs] szivattyú lábszelep

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 21., V, 14:35:23 CEST

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2008.09.21. 14:19:50 +2h-kor írta:

> Halihó!

>   Hát... olcsóbb és egyszerűbb, de nem elegáns... :)
>   Ha van ilyen bypass ág, akkor szivattyút szerelni is egszerűbb, mert a
> szelepet (golyóscsapot :) teljesen kinyitva egy mozdulattal leüríthető a
> csőszakasz, és nem lesz tökig vizes az ember.

a búvárszivattyúig nem mennék le, de a fagymentes kút melletti aknában
a csőre rátennék egy elágazást, abban egy olyan pici csapot, amivel az
autó hűtőrendszerének a leengedéséhez kell, ott is pici menetemelkedéssel
be tudom állítani a leürítés sebességét akár csöpögésre is

köszi a jobbnál jobb ötleteket :-) és még elektronika sem kellene hozzá :-)