[Epitesz-barkacs] Pala

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Sze. 22., H, 13:27:46 CEST

A vizes dolgokkal is ugyanott van szerintem az ember. A por, vízben megkötve
folyik le mindenre, aztán megszárad, és újra por lesz belőle. Ezek zömmel
faházak, nagyon beáztatni sem kellene. Alapvetően azt lenne jó valahogy
megtudni, hogy ez most egy pánikkeltés, hogy az emberek vásároljanak új
tetőt, palavédőrendszert, vagy tényleges probléma.

Gábor