[Epitesz-barkacs] Pala

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 22., H, 13:41:40 CEST

Acs Gabor wrote:
> A vizes dolgokkal is ugyanott van szerintem az ember. A por, vízben
> megkötve folyik le mindenre, aztán megszárad, és újra por lesz
> belőle.

Vagy jól elviszi a víz. De nem kell vele porolni. Ha le akarnád szedni,
felülről simán megy ez, csak a palaszögeket kell kihúzogatni, vagy az is
lehet, hogy aluból van, és nyákcsípő fogóval elvágni. Legalábbis van egy
ilyen aludrótos módi is. Innentől épen egybe le lehet adogatni.

> Alapvetően
> azt lenne jó valahogy megtudni, hogy ez most egy pánikkeltés, hogy az
> emberek vásároljanak új tetőt, palavédőrendszert, vagy tényleges
> probléma.

Szerintem ez csak hosszú távon, nagy tömegben (tehát országosan) gond. Ha
akkora zűr lenne, akkor mindenhol gyűjtenék be a palatetők anyagát
ezerrel.

Nemtom, hogy vagy vele, de nekem az a palazsindelyes megoldás tetszett
eddig a legjobban. Annak az árára nincs kedved rákérdezni?