[Epitesz-barkacs] Pala

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Sze. 22., H, 15:18:32 CEST

Igen, talán ez lenne a legegyszerűbb. Nem ad olyan hermetikus zárást, de
talán nincs is arra szükség. Azt hiszem, igazából azok az emberek betegedtek
meg azbeszttől, akik éveken keresztül dolgoztak azbesztgyárban, és az ottani
tömény port lélegezték be. Egy sima palatető csak nem olyan veszélyes, és ha
letakarjuk, még annyira sem :)
3-5 ezer/m2 körül láttam palazsindelyes fedést. A drágábbaknál adnak rá 12
év garanciát, ami azért nem mindegy, mert láttam már viharban letépdesett
zsindelyborítást.
A pala jól elzárja a meleget, amikor rámelegítik a tetőszerkezetre, biztos
megvédi azt a kigyulladás ellen.

Gábor