[Epitesz-barkacs] thermoszelep

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Sze. 22., H, 20:41:26 CEST

mondom nem szokas ilyenkor a kazannak termosztatja legyen!!!

A szobatermosztatok vezerlik a szobak koreinek szelepjeit az oszton. Es egy nagy vagy kapcsolas inditja a kazant, ha barmelyik szoba ker futest.

De!!!

Padlofutesre ez nem biztos hogy jol mukodik am! A padlofutes lassu, nehez termosztattal tuti jol vezerelni. A kazan eloremeno gondolom idojarasfuggo. Ugy kell beszabalyozni a koroket, hogy kb pont jol futson ha egyfolytaban megy! A termosztat csak arra kell, hogy leallitsa ha besut a nap, hajat szaritanak vagy hasonlo.

vajk