[Epitesz-barkacs] thermoszelep

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Sze. 22., H, 21:34:09 CEST

en alapvetoen ketfajta rendszert ismerek

1. az eloremeno homersekletet a kulso homerseklet alapjan van meghatarozva. a szobatermosztat csak ki-be jelet kuld.
igy minnel hidegebb van kint, annal melegebb a viz, a ki-be arany nem lesz tul szelsoseges sohasem

2. a szobatermosztat a kulso homerseklet, es a belso valos es elvart kulonbsege alapjan donti el, mennyire kell erosen futeni. es nem ki-be jelet kuld a kazannak, hanem eloremeno homersekletet

az utobbi szerintem nagyon nem alkalmas nagy epulet futesere, ahol az egyes szobak hoigenye nagyon kulonbozo lehet. a nappaliba besut a nap, az eszaki fekvesu haloban meg pont szelloztettek.

en tuti ugy csinalnam, hogy eloremeno kulso homerseklet alapjan van az eloremeno, a szobak termosztatjai nyitjak az adott korok termoszelepjen, es a vagykapcsolat inditja a kazant.

vajk