[Epitesz-barkacs] Pala

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Sze. 22., H, 19:49:14 CEST

Előnyök:
1, ha leszedem,
-az munka (költség),
-sok veszélyes hulladék(sok költség),
-és ez jár a legnagyobb helyi környezetszennyezéssel (minden csupa azbeszt
lesz, ahogy leverik/letörik.
2, ha fennhagyom,
-ott marad másodlagos vízszigetelőnek,
-közte és a cserép közt át tud szellőzni
-nem kell az alatta levő dolgokat bolygatni.

Hátrányok:
-nagyobb tömeg
-kisebb mértékben, de tovább szennyez
-az biztos, hogy a lécek rászerelésekor meg kell fúrkálni, ami megincsak
palaport visz a levegőbe (és a munkás környezetébe)

Gábor