[Epitesz-barkacs] thermoszelep

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 23., K, 11:09:47 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> szerintem igen, hiszen egy puffertartályt tölthet meleggel, és ebből
> a pufferből venné a szükséges előremenőt

Végülis, bár nem pont erre gondoltam.

> igazából ilyesfélével kívánom megoldani azt, hogy a hagyományos
> kazánnal
> is rá tudjak termelni (házi hulladék pl. faágak, szőlő metszéséből,

Az benne a veszélyes, szóval át kell gondolni, hogy ha minden úgy van
megcsinálva, hogy ha van hőigény, van áramoltatás, ha nincs, akkor meg
nincs, akkor könnyen "megtelhet" a puffertartály, azaz túlmelegedhet.
Gázkazánnál ugye ilyen probléma nincs, mert az leszabályoz, lekapcsol.
Talán éppen ez az oka annak, hogy a szén- és vegyestüzelésű kazánoknál
gravitációs vízrendszer van, nem szivattyús. Nagyon ciki, ha jó nagy tüzet
raknak a kazánban, és beüt egy áramszünet. Simán felrobban.