[Epitesz-barkacs] thermoszelep

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 23., K, 09:32:52 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.22. 22:06:19 +2h-kor írta:

> Tényleg, egy kazán tudhat olyat, hogy valami söntágban kevergeti a vizet,
> ha senki nem kér meleget? Szóval olyat tud, hogy mindig van neki
> készenlétben a beállított hőfokú előremenőből?

szerintem igen, hiszen egy puffertartályt tölthet meleggel, és ebből a pufferből
venné a szükséges előremenőt

igazából ilyesfélével kívánom megoldani azt, hogy a hagyományos kazánnal
is rá tudjak termelni (házi hulladék pl. faágak, szőlő metszéséből, "barkácsolás"
fahulladéka, stb elégetése) ez berakja a pufferbe, és csak egy keverőcsap
kellene hozzá