[Epitesz-barkacs] tartály kérdés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 23., K, 11:50:44 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.23. 11:31:01 +2h-kor írta:

> Hát azt, hogy "is", tehát megfúrod a tartályt, az elég ciki - hacsaknem
> rozsdamentes vagy efféle. Ha zománcos, akkor tutira sérül, és hamar tönkre
> is fog menni. Viszont esetleg az aktív anódot össze lehetne hozni a
> kimeneti csővel valahogy, ha elég nagy az a lyuk. (Nem szokott nagy lenni.
> :( )

egy jó nagy csőkulcsos végű menetes dugónak látom, kb 1,5 collosnak saccolom
hogy az anód is belférjen
ennek a végében van egy kicsi luk, egy 8-as csavaranyával a végén

tehát 100 liter vízveszteséggel számolok, ha leengedném, és egy rohadt nagy erőkarral
egy csőkulcs a menetes dugót kicsavarná, és ....

> És akkor nem is használnád a melegebb vizet?
> Én előbb azért kipróbálnám, mit tud a hőszivattyús fűtés rész. Hátha tud
> az melegebbet is.
>
> Azért is jó lenne, ha nem ilyen hőmérsékletű lenne semmilyen előremenő,
> mert tudtommal a meleg vízrendszerben meg tud telepedni ezmegaz, pl a
> légionella, ha a hőmérséklet nem ér el egy bizonyos szintet, amit most nem
> tudom, hogy mennyi, de biztosan 40 fok felett van. Hogy aztán ennek mennyi
> a valós veszélye, azt nem tudom. De én ezért a villanybojlert is valahova
> 60 fok körülire állítottam.

mindig hajlandó vagyok a könnyebb kivitelezhetőség miatt a könnyebb
megoldást választani, és ma még nem fogom az oldalsó csapolást
megtenni :-)

köszi, hogy kijózanítottál :-)