[Epitesz-barkacs] tartály kérdés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 23., K, 12:16:01 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> egy jó nagy csőkulcsos végű menetes dugónak látom, kb 1,5 collosnak
> saccolom hogy az anód is belférjen
> ennek a végében van egy kicsi luk, egy 8-as csavaranyával a végén

akkor nem jól gondoltam. Én úgy sejtettem, hogy az aljának a leszedésével
bentről kell behelyezni, és csak az M8-as menetre kell felrakni az
alátétet-anyát.

> mindig hajlandó vagyok a könnyebb kivitelezhetőség miatt a könnyebb
> megoldást választani, és ma még nem fogom az oldalsó csapolást
> megtenni :-)
>
> köszi, hogy kijózanítottál :-)

:-) Nem az volt a célom. Amúgy tök igazad van, láttam a neten ilyen
koracél tartályokat, amiknek csupa lyuk az oldaluk. Váltószeleppel
választják meg, hogy pl a napkollektor vize a hőfok függvényében hova
érkezzen a tartályba. Eszméletlen sokféle megoldás van már.