[Epitesz-barkacs] thermoszelep

Gál István g.i at chello.hu
2008. Sze. 23., K, 11:47:04 CEST

Sziasztok!
Csak olvasni szoktam a fórumot, most is csak azért írok, hogy megerősítsem vajk álláspontját.
Az én fűtésem is így működik: minden szobában van termosztatikus szelep amin az adott szoba
hőmérsékletét beállítom. Nincs központi termosztát, hiszen ebbe a rendszerbe értelmetlen lenne.
Az előremenő vízhőmérsékletet szabályozom - egyenlőre manuálisan- a külső hőmérséklet függvényében.
A szobák hőmérsékletet így "állandó", hőingadozás nem érezhető.

Gál István