[Epitesz-barkacs] Pala

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 23., K, 12:18:57 CEST

Acs Gabor wrote:

> pala. Majd még érdeklődöm a témában, biztos készült valahol a világon
> korrekt vizsgálat az ügyben, az is lehet hogy műbalhé az egész
> (mármint a palaveszély).

Ha jutsz valamire, ne hagyd ki a listát az infóból! :)

> Most, amíg írom ezt a levelet, vágják vissza az előttem lévő kb 30
> méteres fákat úgy 5 méteresre. Rossz nézni.

Nem ezek azok, amiket ki akartál kötni korábban, vagyis valamelyiket?

Lehet, hogy rossz nézni, de azt is rossz lenne nézni, amikor az orkán
erejű szél kidönti ezeket, és mindenféle veszélyes szitu jön létre. Az
utóbbi időben történt egy-két ilyen halálos baleset, azóta szerintem
érthetően elég kemény szívvel és kézzel bánnak a magas, lakott területeken
lévő fákkal.