[Epitesz-barkacs] Pala

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Sze. 23., K, 11:55:28 CEST

A lakótelepeken az a gond, hogy ott kék azbesztet használtak (ami sokkal
veszélyesebb) és valami géppel fúvatták fel a rostos anyagot, ami mostanra
nagyon meglazult. Valóban ez jóval neccesebb, mint egy pala. Majd még
érdeklődöm a témában, biztos készült valahol a világon korrekt vizsgálat az
ügyben, az is lehet hogy műbalhé az egész (mármint a palaveszély).

Most, amíg írom ezt a levelet, vágják vissza az előttem lévő kb 30 méteres
fákat úgy 5 méteresre. Rossz nézni.

Gábor