[Epitesz-barkacs] Pala

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 23., K, 12:27:41 CEST

On 23 Sep 2008 at 11:05, jhidvegi wrote:
> A bontó emberek akkor szoktak piszkosul beöltözni, amikor régebbi
> lakótelepek pinceszintjén bontanak. Pontosan nem tudom, hol, melyik
> részen, de itt h~Nszigetelés céljából lett sok aszbeszt beépítve. Na
> ezek úgy csinálják, mintha az ~nrállomáson dolgoznának, szkafanderben.
> És a környéket is tök lezárják fóliákkal.
A rózsakerti lakótelepen folyik még az azbesztmentesítés. Sok
csővezetéket és talán néhány panelfugát is azbeszttel tömítettek.
Ez hőszigetelő anyag, vagyis szabadon szálló rostokból áll. A
pala azért alapvetően cement, csak egy szálerősítésű anyag.
Az üvegszál is veszélyes, mégsem kell álarcot húzzál, ha műanyag
csónakkal mész pecázni :-)

üdv

szepygab