[Epitesz-barkacs] thermoszelep

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Sze. 23., K, 12:42:54 CEST

1. fal es padlofutes legtelenitese sokaig tarto dolog. a padlo sem tokeletesen vizszintes, es a bubi felszallni nem fog, csak lassan kikergeted. a falon meg viccesebb, mert a meander tetejen nem lesz a falon legtelenito szelep.

2. szamoltal csoellenallast? minden atmerore megvan hogy egy meter hany mm vizmagassagnak megfelelo ellenallas. utanna a szakaszok parhuzamos es soros kapcsolasabol kiszamolhato az eredo ellenallas, azaz ekvivalens emelomagassag. sok parhuzamos szakaszod lesz, de osszesen jo bazi hosszu lesz az egesz. es a kanyarokra kulon ra kell szamolni, meg a torlokra is, amikkel beszabalyozod. (mondjuk az osszes torlo parhuzamosan van)

vajk