[Epitesz-barkacs] tartály kérdés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 23., K, 13:42:51 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> A hmv tartályokat az előírás szerint legalább hetenként egyszer
> fel kell fűteni 60 fokra.

Akkor nem rosszul tudtam ezt a légionella dolgot. Szóval Mágus! Figyelned
kell erre a 40 fokra! :-)

> Ez főleg a nagy szolár tartályoknál lehet gond. Ezért találták ki
> azt, hogy 750-1000 literes szolár puffertartályokba tesznek egy
> kb. 40 léiter térfogatú, nagyátmérőjű, bordás koracél csőkígyót,

Ezt nem inkább azért találták ki, mert a szolár tartályokba fagyállót kell
tenni, tehát el kell különíteni a hmv-t valahogy?

Amúgy mindegy, hogy mennyire áramlik vagy nem áramlik a víz. Kórházakban,
ahol ez a probléma előállt, kis mellék kiszögelésekben, leszerelt csapok
vak ágaiban tudott a legjobban elszaporodni az állatka, szóval jobb az, ha
legalább néha, de jó forró vízzel át van öblítve az egész, de jobb, ha
alapvetően forró a rendszer, és csak a felhasználás helyén van hideggel
keverve.