[Epitesz-barkacs] tartály kérdés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 23., K, 12:41:03 CEST

On 23 Sep 2008 at 11:31, jhidvegi wrote:
> a légionella, ha a h~Nmérséklet nem ér el egy bizonyos
> szintet, amit most nem tudom, hogy mennyi, de biztosan 40 fok felett
> van. Hogy aztán ennek mennyi a valós veszélye, azt nem tudom.
A hmv tartályokat az előírás szerint legalább hetenként egyszer
fel kell fűteni 60 fokra.
Ez főleg a nagy szolár tartályoknál lehet gond. Ezért találták ki
azt, hogy 750-1000 literes szolár puffertartályokba tesznek egy
kb. 40 léiter térfogatú, nagyátmérőjű, bordás koracél csőkígyót,
ami átfolyós melegítőként működik. Az abban levő 40 liter víz
hamar cserélődik, nem fog pangani.

üdv

szepygab