[Epitesz-barkacs] thermoszelep

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 23., K, 14:33:34 CEST

On 23 Sep 2008 at 14:17, Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> és vannak a szuperextra ami ha kell akár 6W-ra is lemehet, ha annyira
> keveset kellene forgatni, kb 150ezerért
Ismerem és le is tettem róla.
Pedig a marketingesek biztos kiszámolnák Neked, hogy 7 év alatt
megtérül :-)
Nem tudom, megfigyelted-e, de az összes napkollektoros,
hőszivattyús, stb. rendszernél, legtöbbször a bűvös 7 év
megtérülést mutatják ki a marketingben. Gondolom ez egy olyan
időtáv, ameddig Átlag János is ellát, erre még vevő lehet.

üdv

szepygab