[Epitesz-barkacs] thermoszelep

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 23., K, 17:51:32 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Pedig a marketingesek biztos kiszámolnák Neked, hogy 7 év alatt
> megtérül :-)
> Nem tudom, megfigyelted-e, de az összes napkollektoros,
> hőszivattyús, stb. rendszernél, legtöbbször a bűvös 7 év

Ez jó szöveg, csakhogy az tényleg kiszámolható, pl hogy a klímák fűtésre
való használatkor nem 7 év alatt térülnek meg, hanem helyből olcsóbb lesz
a beruházás, utána meg kb egál, vagy inkább olcsóbb az üzemeltetés. És ez
nem marketingduma, és bárki kiszámolhatja, a hozzá szükséges adatok
nyilvánosak.