[Epitesz-barkacs] thermoszelep

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 24., Sze, 09:29:55 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2008.09.24. 06:48:31 +2h-kor írta:

> Mekkora lehet ott a tomegaram / folyasi sebesseg?

kb 20 évvel ezelőtt számoltam utoljára ilyet (hidraulikai méretezés)  :-(

Súrlódási ellenállás (súrlódási veszteség) számolásánál  van egy
LAMBDA szám, ami a súrlódási tényező

hirtelen az alábbi szavakkal szűkítettem a találatokat a google-ban

 "cső nyomás átmérő "súrlódási ellenállás" " kifejezés 1-35. találata az összes, kb. 35 találatból. (0.34 másodperc)

ezeket kell még átnyálaznom, hogy pontosabb értékeket találjak
 --------------------------
Valóságos folyadékok áramlása - PTE PMMKHa a növekvő lamináris határréteg a cső tengelyében összezáródik, nem tud a
turbulens áramlás .... A Re szám és a súrlódási ellenállás d e átmérővel ...
http://e-oktat.pmmf.hu/hota_es_aramlastan_1_10 - 179k - Tárolt változat - Hasonló oldalak

Áramlástani alapismeretek
Súrlódási ellenállás (súrlódási veszteség). ? = súrlódási tényező, d = a cső
átmérője. l = a cső hossza, ? = sűrűség ...
http://www.mfk.unideb.hu/userdir/kasj/vegyesz/VG.II.Bsc.Nappali-levelezo/%25E1raml%25E1stechnikai%2520g%25E9pek/%25C1raml%25E1stan.doc - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

7A surlódási ellenállás:. Fs = m F , vagyis a terheléstől, .... ahol d a csap
átmérője,. p a felületi nyomás, amelynek tapasztalati értéke . p = 100. . .170
http://www.nyf.hu/others/docs/3_1siklo.doc - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

ÁRAMLÁSTANVENTURI meter, = VENTURI-cső. vertical, = függőleges. viscosity, = viszkozitás.
viscous, = viszkózus. viscous drag, = súrlódási ellenállás ...
http://www.ara.bme.hu/oktatas/letolt/AMszotar.doc - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

ÁRAMLÁSTANr, Reibungswiderstand, = súrlódási ellenállás. e, REYNOLDSsche-Zahl (Re), =
REYNOLDS-szám (Re). s, Rohr, = cső. e, Rohrrauhigkeit, = hidraulikai csőérdesség
http://www.ara.bme.hu/oktatas/letolt/NMszotar.doc - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

V A R MR = 5d ahol a cső külső átmérője ... Az MSZ - 04132 Épületek vízellátása,
tervezési előírások szerint ez a módszer használható, ha az üzemi nyomás a ...
http://www.hydro-therm.hu/varm.doc - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

A Műszeroldal tudásbázisának egy oldalaegyenértékű átmérő. hydraulic diameter. hydraulische Durchmesser. egyetemes
gázállandó ..... súrlódási ellenállás. viscous drag. Reibungswiderstand ...
http://www.muszeroldal.hu/assistance/aramlasszotar.html - 446k - Tárolt változat - Hasonló oldalak

AERODINAMIKAA cső egyik vége leforrasztott, a másik vége nyitott, erre hat a levegő nyomása.
A szintek közötti különbség adja a levegő nyomásával egyensúlyt tartó ...
http://www.oldtimeraero.extra.hu/vip/aerodinamika.doc - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

haka prosiveg2.qxpSúrlódási ellenállás:. Az igen alacsony felületi érdesség (0007 mm) ...
pumpálásával kell elvégezni, mivel a cső rugalmasságánál fogva a nyomás hatására
http://www.haka.hu/uploads/images/File/haka_tervezesi_segedlet.pdf - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

FireLock NXT™ Elárasztó szelep 30.81-HUNA szelep névleges működési nyomása 300 psi/2065 kPa és gyárilag .... Súrlódási
ellenállás. Az alábbi táblázat a Victaulic 769-es sorozatú FireLock NXT ...
http://www.victaulic.com/Docs/lit/30.81-HUN.pdf - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

KTM Klub Magyarország - Nyomvályúváltás2007. máj. 18. ... Új, ovális oldalsó csövek, új csőméretek jellemzik a fekete színű, ... Kisebb
súrlódási ellenállás, jobb visszajelzés és nagyobb ...
http://www.ktmklub.hu/index.php%3Foption%3Dcom_content%26task%3Dview%26id%3D32%26Itemid%3D1 - 43k - Tárolt változat - Hasonló oldalak

A – 03d - a cső belső átmérője, m. v. 1. - a gáz sebessége a cső belépési (1)
pontjában, m/s. ?. 1. - a gáz sűrűsége az indulási nyomáson, kg/m. 3. p - nyomás
, Pa ...
http://www.energia.bme.hu/docs/notes/szakmernok/Aramlastechnika_zsa.pdf - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

BmeA szemcsék lebegő állapotba kerülnek, a súrlódási ellenállás lecsökken. ... A
betont nem szabad a csőbe önteni, hanem betonozó tölcsért vagy betonszivattyút
http://www.vbt.bme.hu/oktatas/melyep/Hallgeloadas/Alapozas/Colopozes.doc - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

8Avogadro állandó: c állandó, azonos nyomás és térfogat mellett - 2,69.1025 m-3.
..... A cső ellenállásának (súrlódási ellenállás) mértékéül különböző ...
http://www.eduline.hu/segedanyagtalalatok.aspx/letolt/2549 - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

2 fejezet.qxdcementesztrichek esetén a lefektetett cső külső átmérőjének ..... nyomás alá
helyezés: az üzemi nyomás 2-szeresével, de legalább 6 barral (a DIN EN 1264 4.
http://www.proidea.hu/rehau-82235/rehau-padlofutes-hutes-247676/Padlofutes-hutes-rendszerek_Gtti.pdf - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

GÉPÉSZETI ANYAGISMERET Ia nyomás alatti alakváltozástól függ és. általában 0,5d. o. < h. o. < 2d. o.
határok között mozog, de. nem lépheti át az alap átmérőjének, ill. oldalhosszá-
http://www.gazdy.hu/suli/anyagok/2005-2006/gazdy/ElogyartasTechnologiak/IF1-ai01HUs.pdf - Hasonló oldalak

8Ciklotron: vákuumba helyezett lapos, henger alakú fémtest, mely átmérője mentén
ketté ...... A cső ellenállásának (súrlódási ellenállás) mértékéül különböző ...
http://mazsola1989.extra.hu/biofiztetelek.rtf - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

Azonosítási szám:d - a cső belső átmérője, m. v1 - a gáz sebessége a cső belépési (1) pontjában,
m/s. ?1 - a gáz sűrűsége az indulási nyomáson, kg/m3. p - nyomás, Pa ...
http://ftp.energia.bme.hu/docs/notes/szakmernok/Aramlastechnika_zsa.doc - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

Oldal nyomtatása - Műszaki ki mit tud?A hideg motor alapjáratához a nagyobb surlódási ellenállás miatt nagyobb ......
henger fej átmérőjét sem, mivel a nyomás az adott felületre jutó nyomó erő, ...
http://hyundaiklub.hu/index.php%3Faction%3Dprintpage%3Btopic%3D187.0 - 624k - Tárolt változat - Hasonló oldalak

Oldal nyomtatása - AccentNem bírta a nyomást,elengedett.Épp beértünk egy faluba,kitettem üresbe hogy
..... az autó tömege és annak tehetetlensége, a tapadási súrlódási ellenállás,
http://hyundaiklub.hu/index.php%3Faction%3Dprintpage%3Btopic%3D4.0 - 863k - Tárolt változat - Hasonló oldalak

Acélszerkezeti mintapéldák az Eurocode szabványhoz, Fordította ..feszültségek; a gerinc egyik felén nyomás, a másikon pedig húzás keletkezik. Az
..... b. a súrlódási ellenállás a kapcsolat síkjában; ...
http://www.cnctar.hunbay.com/Szobr%25E1sz/ECkiki_v1.pdf - Hasonló oldalak

MikroöntözésCsatlakozó /7 x /7. 991100. Leszúró tüske. 995 18. Anti-mist. 9 00X. PE cso /7
mm. 710. Vízhozam (l/h). Nyomás. (bar). Fúvóka színkód & átméro (mm) ...
http://www.kite.hu/docs/ontozes/pdf/KITE_mikroontozesi_termekismerteto_2007.pdf - Hasonló oldalak

V. évf. 2005/6-7.rotor-átmérôje 3 m és kb. 30. kg a súlyuk. Az általuk elôállí- ..... súrlódási
ellenállás, valamint jelentôsen. csökken a zajszint. ...
http://www.epites-szereles.hu/gpdf.php%3Ff%3Deg_2005_06-07/eg_2005_06-07 - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

Mottó: POLÉMOSZ PATÉR PANTONŰrméret feletti lövedék: átmérője a kilövő (cső, rúd stb. ...... összege és
pedig a hüvelykúpra ható erő, a súrlódási ellenállás és az inerciaerők összege.
http://www.manuf.bme.hu/Seged/Lofegyver/Mott%25F3.doc - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

Page 1 Fűtéstechnika II. Példatár 2005 Page 2 BME Épületgépészeti ...Hogyan aránylik egymáshoz a fajlagos súrlódási nyomás veszteség nagyjából ... d
-a cső tűrt,legkisebb belső átmérője. v. -az áramló közeg sebessége ...
http://host.epgep.bme.hu/cgi-bin/shinji%3Fgroup%3Depgep%26project%3Dnode%26job%3Dshowitem%26node%3D1750 - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

JAR-FCL 2 2. melléklet a …………/………….. GKM rendelethez TARTALOM ...021 03 03 07 Nyomás, hőmérséklet és levegőáramlás a gázturbinás. hajtóműben
..... formája, súrlódási ellenállás, és interferencia ellenállás ...
http://195.228.157.158/data/cms738390/jar2.pdf - Hasonló oldalak

G Á Z S Z Á L L Í T Á S II.nyomást kell létesíteni, majd a kifolyási végpontnál a vízkiáramlást úgy kell
.... A lassú tranziensek kialakulásában a súrlódási ellenállás szerepének ...
http://www.gas.uni-miskolc.hu/publics/Gaszallitas_II.pdf - Hasonló oldalak

A fatörzsön kialakuló természetes elektromos potenciálkülönbség ...(magassága: 20 m, mellmagassági átmérője: 31cm), míg kontroll fának (
továbbiakban: 2.fa). az 1. fától 3 m-rel D-re álló, hasonló méretű csert
választottam. ...
http://phd.okm.gov.hu/disszertaciok/tezisek/2005/de_1651.pdf - Hasonló oldalak

JAR-FCL 2 2. melléklet a …………/………….. GKM rendelethez TARTALOM ...JAR-FCL 2. C-1. 2. melléklet a …………/………….. GKM rendelethez. TARTALOM (általános
kivonat). JAR-FCL 2. REPÜLŐ SZEMÉLYZET ENGEDÉLYEI (Helikopter) ...
http://195.228.157.155/data/cms738390/jar2.pdf - Hasonló oldalak

JAR-FCL 1JAR-FCL 1. C-1. 1. melléklet a …………./…………….GKM rendelethez. TARTALOM (általános
kivonat). JAR-FCL 1. REPÜLŐ SZEMÉLYZET ENGEDÉLYEI ...
http://akadalymentes.gkm.gov.hu/data/cms738389/jar1.pdf - Hasonló oldalak

F Ö L D A L A T T I M Ű T Á R G Y A Kméretét a cső átmérője illetve a sajtók nyomását elosztó merev acélszerkezetű
... A súrlódási ellenállás az alagútra működő sugár irányú feszültségek és az
http://www.gtt.bme.hu/gtt/oktatas/feltoltesek/BMEEOGTAS11/foldalatti_mutargyak.pdf - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

FOGASKERÉKHAJTÁSOKosztókör átmérője is ilyen szám lesz, ami pontosan megadható. ...... Előnytelen,
hogy a nagy súrlódási ellenállás miatt viszonylag rossz a hatásfokuk. ...
http://furtont.uw.hu/download/500/fogaskerekhajtas2.pdf - Hasonló oldalak

Nyelvi eszközök | Keresési tippek | Elégedetlen? Segítse szolgáltatásunk fejlesztését.