[Epitesz-barkacs] zuhany 30liter

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 24., Sze, 18:24:41 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> kell beletenni egy keveset abbol a lottybol, ami kimutatja, hogy
> valaki a medenceben "ment ki".. :-)

Hááát a szóbanforgó esetben nem igazán. Ekkor ugyanis mindenki csak a
saját vizében fürdik meg, saját magát csak nem huggyantja le. :-)

Mindenkinek csak javasolni tudom a meregetős változatát nomád körülmények
között. Mégis tetőtől talpig meg lehet így egyszuszra fürdeni, sokkal jobb
a konfortérzete az embernek, mint csak simán lavórból mosdani. Tehát azt a
módit, amikor zömmel ugyanazt a vizet meregetem magamra vissza, de a végén
tisztát. Az utóbbiból elég 2-3 merítés egy 2 literes füles kancsószerű
edénnyel. Nagyon nem mindegy, ha a vizet teszemazt kannákkal kell
messziről hordani pl.

> tenyleg, vegyesz venajuak, hogy is hivjak? mi is az valojaban?

Ez viszont érdekel.